Binaya taşınalı 3 yıl oldu ancak defalarca başvurmama ve üst düzey yetkililerle görüşme yapmama rağmen Türk Telekom telefon hattı çekmedi. Bina yeni olduğundan dolayı Türk Telekom hattı taşındığımda yoktu ve aradan 3 yıl geçmiş olmasına rağmen, bana defalarca olumlu dönüş yapılmasına rağmen hiçbir gelişme olmadı. Telefon hattım olmadığı için internet kullanamıyorum. Defalarca kez müdürlüğe başvuru yapmama rağmen ve yetkililerle birebir görüşüp çözüm için olumlu mesajlar almama rağmen herhangi bir gelişme olmadı. Çözüm için bilgilerinize...
Yorum Gönder