İki gün önce 3435 SMS numarasından "Magazino aboneliğin başladı! Aylık yalnızca 20TL-ye en güncel magazin haberleri cebinde! Şeklinde" mesaj geldi. İzinsiz bir şekilde abone yapılmış. Bu 20lira için hiçbir hizmet de vermiyorlar. Müşteri temsilcisini aradığımızda tabi ki suçlu müşteri her zamanki gibi. Şikayeti mi bile almak istemediler. Zorla şikayet yazdırdık. Halkı kandırmak bu kadar kolay olmamalı.
Yorum Gönder