Kaç gündür 542'den Vodafone'a bağlanmaya çalışıyorum, bağlanamadım hata veriyor. Sistemsel hata veriyor Vodafone bayisine diyorum adamlar ilgilenmiyor, bilmiyorlar. Bir şey yaptınız sistem hiç iyi değil en kısa zamanda hattımı Vodafone'dan taşıyacağım.
Yorum Gönder