İnternetteki Bütün Firma Şikayetleri

Vodafone Müşteri Hizmetlerine Bağlanamadım Hata Veriyor.

Kaç gündür 542'den Vodafone'a bağlanmaya çalışıyorum, bağlanamadım hata veriyor. Sistemsel hata veriyor Vodafone bayisine diyorum adamlar ilgilenmiyor, bilmiyorlar. Bir şey yaptınız sistem hiç iyi değil en kısa zamanda hattımı Vodafone'dan taşıyacağım.

Yorum Gönder

MKRdezign

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget