İnternetteki Bütün Firma Şikayetleri

Türk Telekom Fazla Fatura Tutarı Hakkında.

Türk Telekom Fazla Fatura Tutarı Hakkında.

10 yılı aşkın süredir TTNET kullanıyorum geçen ay kampanya var 69 TL'ye diye tarifemi değiştirdim maalesef ki gelen fatura 75 TL müşteri hizmetlerini aradığımda fatura ile ilgili bir şey yapamıyoruz. Bir sonraki ay yine aynı şikayetiniz olursa bizi arayın diyor. Dalga mı geçiyorsunuz.

Yorum Gönder

MKRdezign

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget