İnternetteki Bütün Firma Şikayetleri

Pendik Belediyesi Köpeklerin Doğal Ortamı Site İçerisinde Değil

Pendik Belediyesi Köpeklerin Doğal Ortamı Site İçerisinde Değil

Yenişehir Mah. Çimen Sitesinde oturuyorum. Site içerisinde başı boş köpek çok ve bize ve çocuklarımıza saldırıyorlar, aşılı olmasının hiçbir önemi yok. Gereken yerlere telefon açtım bana denilen aşılı doğal ortamına bırakıldı, doğal ortamları site içerisinde mi çocuklarımız okuldan gelemiyor rahat yok yani. Şikayetçiyiz alın onları orman içine mi nereye bırakırsanız bırakın yabanileşmişler artık.

Yorum Gönder

MKRdezign

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget