İnternetteki Bütün Firma Şikayetleri

Türk Telekom Faturamın Kabarması

Türk Telekom Faturamın Kabarması

İnternete bağlanamıyordum Türk Telekom'un online işlemler sisteminden baktım ve paketim yok olarak gözüküyordu bu sebepten dolayı 30 TL'lik yeni paket aldım, sonra Türk Telekom benim paketimin olduğunu hatırladı galiba 40 TL oradan 30 oradan güzel bir haksızlıkla faturam kabardı. Bu faturayı ödemeyeceğim eğer buradan dönüş alamazsam tüketici haklarına başvuracağım.

Yorum Gönder

MKRdezign

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget