Şubat ayı içerisinde BES üyeliğimi iptal ettim. Benden yapılan kesinti 10 iş günü yatacağı bilgisi verildi, fakat halen iadem gerçekleşmemiştir. Defalarca çağrı merkezini aramama rağmen böyle saçma sapan bir çağrı merkezi görmedim. Bir türlü istemiş olduğum servise bağlanamıyorum. Müşteri temsilcisi isteğiniz servise aktarıyorum diyor, fakat hat kesiliyor. Ben üyeliğimi iptal ettim kurtulamıyorum. Devam etsem kim bilir başıma neler gelecek. Firmanızdan şikayetçiyim, çağrı merkezinizden şikayetçiyim. Gerekirse Başbakanlığa bile yazacağım bu tutarsız ve ilgisizliğinizi.
Yorum Gönder