Koray Spor'dan daha önce de şikayetim var. 1 ayakkabı 3 ayda değişti. Kendileriyle konuştuğumda önceki fatura adresinde olmadığımı İstanbul'a taşındığımı söyledim. Kayıt aldıklarını beni arayacaklarını söylediler. Şimdi öğreniyorum ki ayakkabılar Trabzon'daki adresime gitmiş ve oradan bana kargolandı. Bugün kargoyu 30 TL karşılığında aldım. Zararım ne olacak? Zaten kış bitti botlarım geldi bunu nasıl çözeceğiz?
Yorum Gönder