Türk Telekom karşılama kampanyasından faydalanmak istedim bilgi için aradım anında montaja geldiler ve ben arayıp sözleşme yaptığım için faturama 24 ay boyunca 8 TL yansıtılacakmış. Eğer onlar beni arasaymış yansıtılmayacakmış. 3 aydır da kampanya dahilindeki indirimler uygulanmadı. Faturam her ay farklı ve yüksek fiyat kesildi ve her ay müşteri hizmetlerini aramak zorunda kaldım. Ne hizmet alabildim ne de destek.
Yorum Gönder