E-tesettür'den aldığım ürünleri geri vermek istediğim zaman birçok müşteri gibi ertesi gün kargoya verdiğim halde neden para iadesi için 30 günün dolmasını bekliyorsunuz acaba? Sizden fazlasını değil iade ettiğimiz ürünün parasını istiyoruz. 24 Şubat'ta iade ettiğim ürün. Bugün 31 Mart. Hala iade edilmedi. Müşteri hizmetlerini her aradığında "aciliyeti bildireceğiz" diyor. Bence siz aciziyetinizi bildirin! Bir de son aradığımda alışveriş çeki ister misiniz diyor. Anlamıyorsunuz herhalde kanuni yasal süreyi aştınız. Şu an dava açsam faiziyle alırım. Para iadesi yapmaktan acizseniz Ticaret Sicil'den sildirin adınızı.
Yorum Gönder