İnternetteki Bütün Firma Şikayetleri

Türk Telekom 'dan Ayrılma ve İcraya Verilme.

Türk Telekom 'dan Ayrılma ve İcraya Verilme.

Geçtiğimiz yıl içerisinde Türk Telekom'dan ayrılıp başka bir operatöre geçtim. Hatta ek olarak telefon almıştım ve bu nedenle taksitler tek sefere yansıtıldı. Yüksek bir meblağ olduğu için taksit yaptırdım. Taksitler için her ay bilgi mesajı geliyordu, ayın 28'inde ödemeniz var bu zamana kadar ödemeyi yapın şeklinde. Fakat son 2 aydır herhangi bir bilgilendirme mesajı, araması veya maili gelmedi ve ben de ödemeleri 2 aydır yapmamama istinaden bugün avukatlık bürosundan arayıp icraya verildiğimi ve 632 lira bir ödeme yapmam gerektiği söylediler. Türk Telekom müşteri hizmetlerini aradığımda ise 8 aylık taksitlendirmenin ilk 6 ayında her ay hatırlatma mesajı geldiğini, 2 aydır gelmediğini ve bu nedenle ödemeleri kaçırdığımı söyledim. Verilen cevap geçiş yaptığınız için manuel olarak kontrol etmelisiniz. Peki daha önce nasıl geliyordu dediğimde bilemiyorum, kendiniz kontrol etmelisiniz dendi!

Bu Şikayet https://tuketicikosesisikateyler.blogspot.com.tr adresinden izinalınmadan kopyalanmıştır...

Yorum Gönder

MKRdezign

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget