Bugün sitesine şikayet yazdım paramı yatırmıyorsunuz diye. Neyse aradan iki saat geçti beni aradılar özür dileriz paranızı yatırdım diye ama meğersem yine yalan söylemişler. Yapma bunu yeme bizi Tozlu.com sizde müşteri memnuniyeti sıfır.
İnternetteki Bütün Firma Şikayetleri
Yorum Gönder