Yenisahra Optimum Columbia mağazasından 499 TL ödeyerek aldığım yeni sezon ayakkabımı hiç kullanmadan 3 gün sonra iade etmek istedim. Çünkü aynı ayakkabıyı 289 TL'ye kurumsal bir web sitesinde buldum. Oradan almak istedim. Mağaza yetkilisi iadeyi gerçekleştirmemek için türlü bahaneler söyledi. İade alamayacaklarını sadece değişim yapabileceklerini söylediler. Buradan da sonuç alamasam Tüketici Hakem Heyetine gideceğim
Yorum Gönder