2014 model Toyota Corolla marka aracım daha 30000 kilometre olmasına rağmen kontak kilidinin pimleri düştü. Aracı Kastamonu'da kullanıyorum. Hafta sonu ve kızımı şehrin dış mahallesindeki okulundan alacağım kontak anahtarı dönmüyor. Kastamonu'da servisi yok, yol yardımını aradım. Durumu anlattım. Söyledikleri; araç alınalı 2.5 yıl oldu yol yardımı bitti. Aracınızı en yakın servise getirin iş emri açtırın dediler. Yani garanti filan yok başınızın çaresine bakın. Toyota gibi markaya yakışmayan bir tavırla karşılaştım. 30 bin km'de ki bir arabanın kontak anahtarının pimleri düşüyorsa orada çok ciddi bir kalite sorunu vardır. İşin ilginç tarafı bir yetkili de çıkıp "nasıl böyle bir şey olur? " demiyor. Yeni arızaları bekliyorum ve Toyota Corolla'dan arabadan gerçekten soğudum. En kısa sürede satıp yine önceki aracımın marka ve modelinden alacağım.
Yorum Gönder