İnternetteki Bütün Firma Şikayetleri

LG Buzdolabı Aldım Şimdi Pişmanım

3-5 ay önce 3'te 1 fiyatlı muadilleri olmasına rağmen kalite problemi yaşamamak adını diğer buzdolapların da üstünde ücret ödeyerek aldığımız LG buzdolabının alt sepeti ve yumurtalık plastikleri kırıldı,müşteri hizmetleri kullanıcı hatası olduğu için servislerin ücretli değişim yapabileceğini bildirdiler.LG'nin tüm ürün gamın da kalitesiz malzeme kullanıyorlar LG'den önce kullandığımız 10 senelik makine bile taş gibiyken değiştirdik LG buzdolabı 3 ayda dağılmaya başladı,kullanan insanlar aynı kullanılan malzemeler aynı neden diğer eski makine 10 senede bir şey olmazken LG buzdolabı 3 ayda dağılmaya başladı?Bir de kullanıcı hatası diye 3 aylık makineye ücret istiyorsunuz! Ancak bir marka bu kadar ürünlerinin arkasında durmaz bu kadar kalitesiz malzeme kullanır.

Yorum Gönder

MKRdezign

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget