Galaxy Note 5 telefonum şarj almaması sebebiyle geçen yazın haziranından beri sürekli aynı şikayetle servise götürüyorum. Fakat her defasında yazılım yükleyip gönderiyorlar. Benim gibi bir insanı bile en sonunda volume'unu arttırarak: "Siz benimle dalga mı geçiyorsunuz? Ben sürekli bu telefonu getir-götür mü yapacağım? İade mi alıyorsunuz sıfır telefon mu veriyorsunuz ne yaparsanız yapın! " dedirttiler, karşılığında da "beyefendi yapacak bir şey yok, 4. kere parça değişimi gerektiğinde iade gerçekleşiyor" cevabını aldım. Siz düşünün ben bu telefonu 7 keredir servise veriyorum sürekli aynı olan soruna sadece ve sadece 1 kere parça değişimi yapmışlar, o da ekran değişimi, mantığa bakın Allah aşkına. Yani anlayacağınız bildiğiniz haksızlık yapıyorlar, yazılım yükle gönder yükle gönder mantığıyla çalışıyorlar.
Yorum Gönder