İnternetteki Bütün Firma Şikayetleri

Supermarketim (N11) Bebek Bezi Eksik Paket Gönderildi.

Supermarketim (N11) Bebek Bezi Eksik Paket Gönderildi.

N11' den Supermarketim mağazasına sipariş ettiğim 6 paket Canbebe bebek bezini kargo evime teslim etmiş. Kutuda herhangi bir hasar olmadığı için babam kontrol etmeden kargoyu almış. Akşam eve gelip kutuyu açtığımda, 6 paket olması gereken kutudan 4 paket çıktı. N11 ve mağazayla irtibat kurmama rağmen yaklaşık 1 haftadır geri dönüş olmadı. Bugün de aramam rağmen telefonları sürekli meşgul. Bir an önce çözüme kavuşturulmasını istiyorum.

Yorum Gönder

MKRdezign

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget