Bambi'den bir ayakkabı bir tane de bot aldık. Botun komple yanı açıldı, ayakkabının komple tabanı kalktı, koptu. Fişim olmadığı için ilgilenmediler. Ben de gerekirse kredi kartı ile ödeme yaptım, oradan bulabilirim diye bilgi vermeme rağmen kabul etmediler. Son derece saygısızca ''ayakkabıları almaz isem çöpe atacaklarını ''söylediler.
Yorum Gönder