Red tarifesi kullanıcısıyım. Tarafınızdan aranarak tarife değişikliği yaptınız. Onayladım. Ama bir türlü tarifeye geçemedim. Vodafone bayinizden sorgulattığım da talebin kapatıldığını öğrendim. Hiçbir müşteri temsilcisine ulaşamıyorum. 10-15 dakika boyunca bekliyorum. Sonun da bir müşteri temsilcisine ulaştığım da başka bir numara vererek yönlendirdiler ama sonuç 0. kendi sitenizden de şikayetimi belirttim. Hiç sorun yaşamadığım sizden başka tarife ve hat değişikliğine gidebilirim. Bilginize.
Yorum Gönder