Web tasarım güzel oldu ama onun dışında ki hiçbir şeyden memnun kalmadım. Türkçe metin yazarı fena değil ama İngilizce çevirileri Google Translate kullanılmış. Çevirilerden hiçbir şey anlaşılmıyor. Kalite çok düşük. Web tasarımından sonra resimleri yüklemesini istedik ayrı ücret istedi. Siz web tasarıma ok verdiniz dedi resim ekstraya girer dedi. Pardon anlamadım resim yüklemek zaten tasarımın içinde olmaz mı?
Yorum Gönder