İnternetteki Bütün Firma Şikayetleri

Seyirtepe Restaurant Fiyatlarının Çok Pahalı Olması ve Çalışanların Aşırı İlgisizliği.

Seyirtepe yeri ne kadar olsa da kalitesi her gün daha da düşerek kötü restoranlar arasına girmekte. Fiyatlarına eyvallah deyip yemek yememize rağmen ikram olarak neredeyse hiçbir maliyeti olmayan ve en ufak restoranlarda güler yüzle verilen çaydan bile para almak istemeleri şaşılacak bir durum. Önceden masaya konulan isteyip istemediğimiz bile sorulmadan fiyata eklenen ucuz kuver ücreti almaları da başka bir olay.Çalışanları süper ilgisiz. Sanırım bir daha gitmem.

Yorum Gönder

MKRdezign

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget