Kapalı bir sistem. Sipariş verdiğim ürünü almak zorundaymışım. İstemiyorum. Tedarik edemediğiniz ürünü sunup satmayın. İşlemi mi iptal edin. Ücret iadesini gerçekleştirin. Gerekeni yapmazsanız tüketici haklarına oda olmadı mahkemeye taşıyacağım bu şikayetimi.
Yorum Gönder