X-Fit Ankara Batıkent şubesi 21.11.2016 tarihinde tadilata girerken,1 - 1.5 ay içinde açılacağını söyleyip, hala şubeyi açmamaları tam bir fiyasko. Ne zaman açılacak diye soruyorsun ya cevap vermiyorlar, ya da bir kaç hafta içinde diyorlar. Bir kaç hafta diye diye 3 ay geçti. Para iadesi istiyorsun, cevap bile atmıyorlar. Böyle bir iş görmedim ben. Email adresim ***@gmail.com.
Yorum Gönder