Konya'nın Çumra ilçesi tapu Müdürlüğü ön başvuru bölümündeki personel beyefendi işini geciktirmek ile birlikte kaba olma yolunda hızla ilerlemektedir. Tapu çıkarma için başvuru yaptık, 15 dakikalık iş için. Elinde iş olmamasına ve sırada bizden başka kimse olmamasına rağmen 4 saat bekletti. Sorduğumuzda ise "yapacağız işte bekleyin" diye cevap veriyor. "Ya da yarın gelin "diyor. Konya'dan geldiğimizi tekrar gelemeyeceğimizi söylediğimiz de ise" gelin siz oturun kendiniz yapın ne yapayım "diyor, yetkililer okuyorsa ilgilensinler.
Yorum Gönder