Posavis bayisiyim. Yerli firma deyip 2100 TL verip üye olduk. Yetmez gibi bir de 800 TL verip cep telefonu aldık. Başka arkadaşlarımızda bayi yaptık. Hepsi boş çıktı, söyledikleri hiçbir projeyi sonlandırmadılar. Tamamen insanları kandırıyorlar. Aldığım cep telefonu 3 defa garantiye gönderdim. Kapanma sorunu vardı, çözülmedi. 4. göndermemde kullanıcı hatası deyip telefonu geri gönderdiler. Bende Tüketici Mahkemelerine verdim, davayı kazandım. Davayı kazanmama rağmen ödeme yapmadılar, bende icraya verdim.
Yorum Gönder