Vivoxy firmasından 2 sene önce reseller aldım. 40 TL olarak yıllık ücreti vardı. Pek kullanmadığım siteler vardı, ancak 1 müşterimin sitesini oraya transfer etmiştim. Ancak süresi dolmuş. Bende firmadan sadece hosting almak istediğimi reseller gerek kalmadığinı bildirdim. İster dosyaları vermelerini istedim, ister hosting paketi olarak alabileceğimi bildirdim. Firma bana cevabı, "yedekleme sunucusu üzerinde mevcut yedekler duruyor. Yedekleri alabilmeniz adına 90 TL ödeme yapmanız gerekecektir. " firmaya mecbur kalınca fiyatlar yükseliyor, sadece yedek için para talep ediliyor, ki yedek alınmadığını söyleseler sorun yok. Ancak yedek var ama 40 TL reseller yerine 90 TL yedek parası. Bu tür bir firma ticari hayata uygun mudur? Sizlere bu mesajı yazarken gelen mesajda bu şekilde " yedek almak müşterinin sorumluluğundadır. Yedeğinizi alabilmeniz gerekirdi. " doğrudur yedek alma benim sorumluluğumdur, ancak yedek yok deseler anlarım. Ancak yedek var ama reseller fiyatının 2 katından fazla.
Yorum Gönder