Öğrencilerin hayalleriyle oynuyorsunuz!1 dakika yüzünden sınava sokmuyorsunuz. Emeklerimizi boşuna çıkarıyorsunuz. Bir de gelip Türk çocuklarının okumasını istiyorsunuz. Bu nasıl bir adalet? Bir senedir hazırlandığımız sınava; silmeyen, iz bırakan Pelikan silgisiyle sokuyorsunuz. Seneye kim bilir ne vereceksiniz? Başımıza koyduğunuz görevliler dikkat dağıtmaktan başka bir şey yapmıyor. Nasıl sistem bu nasılll?
Yorum Gönder