İnternetteki Bütün Firma Şikayetleri

ÖSYM Emeklerimizi Boşa Çıkarıyorsunuz

ÖSYM Emeklerimizi Boşa Çıkarıyorsunuz

Öğrencilerin hayalleriyle oynuyorsunuz!1 dakika yüzünden sınava sokmuyorsunuz. Emeklerimizi boşuna çıkarıyorsunuz. Bir de gelip Türk çocuklarının okumasını istiyorsunuz. Bu nasıl bir adalet? Bir senedir hazırlandığımız sınava; silmeyen, iz bırakan Pelikan silgisiyle sokuyorsunuz. Seneye kim bilir ne vereceksiniz? Başımıza koyduğunuz görevliler dikkat dağıtmaktan başka bir şey yapmıyor. Nasıl sistem bu nasılll?

Etiketler:

Yorum Gönder

MKRdezign

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget