Saat 10.00'da başlayan sınava birkaç dakika için geç kaldım ve benim gibi geç kalan milyonlarca öğrenci var. Kimisi ağladı, kimisi bayıldı, kimisi sinir krizi geçirdi. Peki sonuç ne oldu; bizler birkaç dakika için gece gündüz çalıştığımız 1 yılımızı, emeklerimizi kaybettik. Gerek yol mesafesi, gerek trafik sorunları yüzünden şu an sınava girenler milyonlarca insan giremedi diye sıralamada yükseldi. Nedense her kötü karar bizi etkiliyor. Ülkemize gelen Suriyeli öğrenciler sınava girmeden istediği bölümde üniversite okuyor. Söz kendi vatandaşlarına gelince bir kaç dakika için 1 yıl yok sayılıyor! Sınava 2 ay kala sınavsız 2 yıllık geçiş hakkı kaldırılması, saat 10.00 'dan sonra bile alınan öğrencilerin sınava 10 dakikadan fazla kalmasına rağmen alınmaması... Keşke tek sorunumuz silgilerin kötü olması olsaydı. Ben ve benim gibi mağdur arkadaşlarım için gerekli çözümün yapılmasını istiyorum.
Yorum Gönder