İki hafta önce babaannemi Afiyet Hastanesi KBB Doktoru L*** beye görürdüm. Kulağını dış kulak iltihabı dedi. 12 iğne verdi, hiçbir değişiklik olmadı. Aynı iğnenin antibiyotiğini verdi. Yine aynı aradım Dr. beyi, hasta yaşlı götürmekte sorun oluyor. Neden bu kadar sürdüğünü sordum;telefonda cevap yokmuş. İğneyle etki etmedi, aynı iğnenin ilacını niye veriyorsunuz dedim, hemen değiştirmiyorum diyor. Sonuç olarak alakasız, ilgisiz bir beyefendi kendisi. Hasta 2 haftadır ağrıdan uyuyamıyor. Deneme hastası olacak durumda değildi. Hastamızın bir derece bile ağrısı geçmedi.
Yorum Gönder