Ataşehir Ağız ve Diş Sağlığı Merkezi'nden Hizmet Alamıyorum. 3 aydır diş sancısından ölüyorum, randevu alamıyorum. Ne olur yardımcı olsun biri! Ayrıca girişteki saygısız ve umursamaz sekreterlerinizi de uyarın bir zahmet. Tiny 12:36:00 Paylaş: Twitter Facebook URL Print Email Etiketler: Ataşehir Ağız ve Diş Sağlığı Merkezi Şikayetler
Yorum Gönder