İnternetteki Bütün Firma Şikayetleri

ÖSYM 09:45 Saat Uygulaması.

ÖSYM 09:45 Saat Uygulaması.

Hamileyim, sabah mide bulantısı yaşadım daha detayını yazamayacağım. Sınav binasına 09:50 'de varmama rağmen içeriye alınmadım. Evet siz uyarı yapmış olabilirsiniz, ama insanların mağdur olacakları durumda kararlar alamazsınız! Verdiğiniz saçma sapan bir karar, bir çok insanın emeğini 1 yıl daha ertelemesine sebep oldu. Bunun vebalini, bunun hakkını kim ödeyecek? Kul hakkıdır bu, insanların hakkına girmektir bu. Yazıklar olsun bu sisteme. Oturduğunuz yerden verdiğiniz saçma kararlara yazıklar olsun. Umursamaz bir şekilde yaptığınız haksızlıklara, içinizde ki merhamet duygusunu kaybetmenize yazıklar olsun. Kim telafi edecek şimdi benim ve benim gibi bir çok mağdurun yaşadığı bu haksızlığı? Rahat uyumayın sebep olanlar, rahat yatmayın geceleri.

Etiketler:

Yorum Gönder

MKRdezign

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget