Kiracı olarak girdiğim evde maalesef Ferroli marka kombi takılıydı. 2 seneyi doldurmak üzereyiz 5 defa su akıtarak arıza vermesi üzerine Aysu Servisi gelip aynı arıza sebebiyle 5 defa oring değişimi yaptı. 2 hafta önce kombimiz tekrar su akıtmaya başlayınca çekilmez süreçte başlamış oldu. Öncelikle yetkili servise değişim talebinde bulunduk. Onlar da 27 Şubat 2017'de şirkete ilettiklerini belirttiler. 6 Mart 2017'de Ferroli müşteri hizmetlerini aradım talebin durumu hakkında fakat 3 hafta süresi var onaylamak için dediler. Bugün tekrar arayıp en azından servisin şirkete bildirimde bulunup bulunmadığını öğrenecektim ama telefondaki bayan onu göremediğini ancak merkezin bilebileceğini söylüyor. Şimdi soruyorum,1-Nasıl bir müşteri hizmetleriniz var ki benim mağduriyetime hizmet edemiyor. 2-Su akıtma problemi halen devam ediyor ama servisiniz oring yok diyerek yardımcı olamıyor.
Yorum Gönder