Kaşıbeyaz Aquarium'da benden sonra gelen kişilere yer verilerek onların öncelik tanıdı. İşletme müdürüne ilettiğim halde umursamadılar ve "yoğunuz ne yapalım, o zaman siz de gelmeyin" dediler. Bu düşünce tarzını kınıyorum.
İnternetteki Bütün Firma Şikayetleri
Yorum Gönder