İnternetteki Bütün Firma Şikayetleri

Kaşıbeyaz Et Restoranı Garsonların Saygısızlığı

Kaşıbeyaz Et Restoranı Garsonların Saygısızlığı

Kaşıbeyaz Aquarium'da benden sonra gelen kişilere yer verilerek onların öncelik tanıdı. İşletme müdürüne ilettiğim halde umursamadılar ve "yoğunuz ne yapalım, o zaman siz de gelmeyin" dediler. Bu düşünce tarzını kınıyorum.

Yorum Gönder

MKRdezign

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget