Bir süredir çalıştığım yerdeki kartların basılması için Netkart'la çalışıyoruz. Mailleşme üzerinden bilgi alışverişi halindeyiz. Maillerdeki anlaşmazlık nedeniyle telefonla aradığım Netkart'ta B*** isimli bir kadın telefonda hakaret etmeye başladı. İşi yanlış yaptığımı, işin böyle yürümediğini, hatanın bizde olduğunu söyledi ki, telefonda konuştuğum bir diğer kadınla sorunumuzu zaten hallediyorduk. Üstüne bir de telefonu suratıma kapattı. Sitelerinde vizyon/misyon diye bölüm açan Netkart'ın, çalışanlarının da mutlu olduğunu düşünmüyorum. B*** denilen kadın çalışan mı, yoksa sahibi mi bilmiyorum ama benden sonra çalışanlarına da bağırmıştır kesin. Bir vizyonu olan yerde başta niye güler yüzlü veya anlayışlı olunmaz anlamıyorum. Netkart'ın o kadına gereğini yapması gerekiyor bence.
Yorum Gönder