Ben Kemer Sürücü Kursundan ehliyet almak için başvurduğumda bana hemen yazılırsanız 2 en geç 3 ay içerisinde ehliyetiniz elinizde olur diye öyle güler yüzlü ilgili şekilde davrandılar ki sonradan 2200 lirayı verdikten sonra yazılıdan 90 almama rağmen en son direksiyon sınavında sudan sebeplerden beni geçirmeyerek bana vermediler ehliyetimi, sürücü kursuna gidip söylediğimde ise yapacak bir şey yok tekrar dosya açılacak dediler. Beni bırakma sebepleri de bir defa kırmızı ışığa sert girmişim yani frene biraz geç basmışım, birisinde de şerit ihlali yapmışım, birisinde de arabayı yanlış durdurmuşum.
Yorum Gönder