GittiGidiyor sitesinden 2 yıl garantili diye aldığım düzleştirici tarak arızalı çıktı. Ürünü değişime göndereli 35 gün oldu. Hemen yenisini göndereceklerini söylemişlerdi. (ürün 2.kez değişime gitti. İlkinde de 40 günde zor alabilmiştim). Şu an ürünümü göndermedikleri gibi para iadesi de yapmıyorlar. Mesajlarıma cevap vermiyorlar. 109.90 liralık ürünüm de yok ortada para da. İnsanlar kolay para kazanmıyor. Aldığıma pişman oldum. Paraya mı yanarsın, sinirlerinin bozulduğuna mı? Sattığı ürünün arkasında durmayan Orjinalüründünyası.
Yorum Gönder