Nando Mall Of İstanbul her şey ayakkabıyı satana kadar. Özellikle Mall of şubesi yetkilileri çok sorumsuz ilgisiz ve eğitimsizler. Ayakkabım iki defa iadeye gitti ve tam 2 ay sürdü kışlık bot almıştım, tabanındaki çivi batıyordu gitti geldi sadece boyayıp geri iade ettiler. 2 ay sonunda ve genel merkezlerini defalarca aramamın sonunda iade talebimi kabul ettiler.
Yorum Gönder