Bundan 15 sene önce ön dişimde ki kırılmaya dolgu yaptırdım. İşe girdikten sonra sigorta kapsamında dolguları yenilemeye karar verdim. Ön dişimdeki dolguyu normal dolgu ücretinden fazla ücret vererek özel dolgu (estetik) ile yenilettim. 1 ay sonra dolgum düştü. Hastaneyi aradım 1 hafta sonraya randevu verebildiler ben özellikle ön dişim olduğunu ve konunun hassas olduğunu belirtmeme rağmen. 1 hafta sonra hiçbir ücret almadan dolgum yenilendi. Bundan 1 ay sonra dolgum yine düştü. Hastaneyi yine aradım ve buna acil farklı bir çözüm bulunmasını söyledim. Sizi arayacağız dediler. Böyle bir kalitedeki hastanenin bu fiyat ve kalite uyumsuzluğu kabul edilemez.
Yorum Gönder