2016 11. ayda iptalini istediğimiz Superonline aboneliğimize ait modemi 29. 11' de tarafınıza yolladık. 30. 11'de Ö**K** tarafından teslim alınmış görünüyor. Fakat hala modemi geri yollamamız isteniyor. Ayrıca iptal işlemi de çok geç yapılmış. Bu acıdan mağdur edildik ve tarafımıza haksız bir ödeme cıktı. Modemi aldığınızı Superonline' a bildirir misiniz? O tarihte iptal istediğimiz de kanıtlanmış olur böylelikle... Modemi 11. ayda yollamama rağmen, 2. aya kadar kullanmış görünüyorum. Ödeme ile karşı karşıyayım, ayrıca avukata da verilmişiz.
Yorum Gönder