İnternetteki Bütün Firma Şikayetleri

Milli Eğitim Bakanlığı Mağduruz

Ben sağlık meslek lisesi 4. Sınıf Anestezi bölümü öğrencisiyim. Bu bölümü 2013 yılında direk geçiş hakkıyla beraber kazandım 4. Sınıfa geldiğimde YGS sınavına 2 ay kala direk geçişi kaldırdınız zaten müfredatında olmayan derslerden sınava giriyordum şimdi bir de beni düz liseyle bir tuttunuz son iki aya kadar yıl sonu ortalamalarını yüksek tutup direk geçişi hedefledim. Bunu yıl başında çıkartsanız anlarım ama iki ay kala sınavda nasıl bir Başarı elde etmemi bekliyorsunuz? Bölümünden devam etmek için verdiğiniz ek puanda almam gereken puanı sağlayacak verdiğiniz eğitim de yetersiz. Bizim mağduriyetimizi görün artık!

Yorum Gönder

MKRdezign

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget