Onay verilmediği ve hizmet alınmadığı halde Turkcell faturama ek 20 TL eklenmiş. İadesini gerek Turkcell gerek işe Astroklub'tan talep etmemize rağmen sonuç olumsuz. İş arkadaşlarımın da başıma geldi. Toplu halde, gerek onayımız olmadığı halde faturama 20 TL yansıtan Turkcell'e gerekse onaylamadığım halde beni üye yapan Astroklub hakkında topluca Savcılığa suç duyurusunda bulunacağız.
Yorum Gönder