"Faturasız" hat kullanıcısıyım. Türk Telekom'a (Avea ) ait bir pos cihazıyla banka kartı hesabımdan bilgim, işlemim ve talimatım olmadan, önce 391,75 TL sonra 57,25 TL toplamda 449 TL para çekilmiştir. Çağrı merkezine durumu anlattığımda sistemlerinde böyle bir işlemin gözükmediğini belirtmişlerdir. İlgili bankamdan söz konusu para hareketiyle ilgili onaylı hesap özeti almamı ve bunu şahsıma ait kimlik fotokopisi ve konuyla alakalı dilekçemle beraber "(0212 478 68 78) " numarasına faks çekmemi istemişlerdir. 48 saat içerisinde paranın iade edileceğini belirtmişlerdir. İstenilen işlemleri ve doğrulamaları gerçekleştirmeme rağmen paranın iadesi yapılmamıştır. Bu süreçte maddi ve manevi zarara uğramış bulunmaktayım. Bilgim, işlemim ve talimatım olmadan banka kartı hesabımdan hiçbir hukuksal dayanağı olmadan çekilen bu paranın en kısa sürede iadesini talep etmekteyim.
Yorum Gönder