Önce müşteri hizmetlerini arıyorum Alibeyköy'e giriyor musunuz diye soruyorum hayır girmiyoruz diyorlar ve Esenler otogara 70 TL taksi parası ödüyorum. Otobüs içi ikram çok yetersiz, p*** ile 5 saatlik yolculuğa çıkıyorum 3 defa ikram yapılıyor, normalde 10.30'da Mersin otogarda olmasın gereken araba 11.30'da otogarda oluyor Mersin Vif yapamıyorsanız insanları kandırmayın araba Erdemli'ye kadar gidiyor bana gidilmiyor deniliyor ayıp ayıp!
Yorum Gönder