İnternetteki Bütün Firma Şikayetleri

Mersin Vif Turizm Her Şeyiniz Yetersiz

Önce müşteri hizmetlerini arıyorum Alibeyköy'e giriyor musunuz diye soruyorum hayır girmiyoruz diyorlar ve Esenler otogara 70 TL taksi parası ödüyorum. Otobüs içi ikram çok yetersiz, p*** ile 5 saatlik yolculuğa çıkıyorum 3 defa ikram yapılıyor, normalde 10.30'da Mersin otogarda olmasın gereken araba 11.30'da otogarda oluyor Mersin Vif yapamıyorsanız insanları kandırmayın araba Erdemli'ye kadar gidiyor bana gidilmiyor deniliyor ayıp ayıp!

Yorum Gönder

MKRdezign

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget