21 Şubat Fatih cami şubede yapılan alışverişte sabah alınmak istenen ve gün içinde vazgeçilen bir ürünle ilgili kapora geri alınmak istenildiğinde çalışanlardan S** hanım mağazanın içinde "madem vazgeçecekler neden kapora bırakmışlar o zaman" diye bağırarak söylenmiş, misafirlerimi ve bizi çok mahcup etmiştir. Normal şartlarda çıkmamız gereken yerden misafirlerim olduğu için alışveriş yaparak çıkmak zorunda kaldık. Kasada da saygısız durumunu devam ettirmiştir. Kaldı ki kapora bırakılan bedel geri alınmayacak ve yerine yeni ürünler alınacaktı. Böyle bir firmanın bu kadar amatör bir çalışanının olmasına gerçekten şaşırdım. Yaşanılan durumun haksızlık ve saygısızlık olduğunu düşünüyorum. Ne şekilde telafi edilir ya da bunun bir telafi çalışması olur mu tarafınızcabilmiyorum fakat S*** hanımın beni ve misafirimi arayarak özür dilemesini ricaediyorum.
Yorum Gönder