Müşteri hizmetlerini çeşitli konular için aradığımızda kimse hiçbir şey bilmiyor. Yardımcı olmuyor. İlgili sefer yöneticiniz ile görüşmek istiyorum dediğimde şu an meşguller deyip geçiştiriyorlar. Vodafone web'ten şikayet kaydı oluşturuyorum. Sürekli aynı cevaplar ve çözüm yok. 1-kontratlı cihaz,2-tarife değişikliği,3- güncel fatura,ile ilgili aylardır çözüm alamadım.
Yorum Gönder