Yaklaşık 3-4 hafta önce Vodafone müşteri hizmetlerini arayarak kendi dakikalarım üzerinden Dubai'yi arayıp arayamayacağımı sordum. Müşteri temsilciği arayabileceğimi ve kendi dakikalarım üzerinden düşeceği için ek ücret yansımayacağını belirtti. Görüşme kayıtlarımda bu konuşmalar mevcuttur. Ancak faturam kesildiğinde ücret yansıttıklarını öğrendim. Şikayetim çözülmediği takdirde mahkemeye başvuracağımı belirtmek isterim.
Yorum Gönder