Maltepe Yüzevler Carrefour'da aldığım ürünler manav reyonunda tartıp kasaya geçtim. Kasiyer etiketin silik çıktığını belirtip bunların yeniden tartılması lazım deyip beklememi istedi. Yaklaşık 10 dakika bekletilip ürünleri reyon görevlisi arkadaşın tekrar getirmesinden sonra tutarı ödeyip kasadan çıktım. Fişe baktığımda aldığım ürünlerle alakasız ürünlerin tartıldığını fark edip tekrar kasaya döndüm. Kasiyer arkadaş umursamaz bir tavırda müşteri hizmetleriyle görüşülecek deyip beni gönderdi. Tüm ürünleri iade ettim, daha da kapısından bile geçmem.
Yorum Gönder