İnternetteki Bütün Firma Şikayetleri

Baydöner Garsonlarının Sorumsuz Tutumu

Baydöner Garsonlarının Sorumsuz Tutumu

3-4 gün önce yemek yemek için gittiğim Kayseri Forum Baydöner'de başıma gelen olay, bir de bu firma en beğenilen restoran ödülü alıyor 2 senedir. Garson iskenderi getirdi masanın başında tam koymak üzereyken içinde bir şey gördü ve hemen alıp kapısı açık olan ve Allah'dan benim görüş açımda olan mutfakta eliyle öyle güzel kıl mı ne tam bilmiyorum, çıkardı böyle hafif bir tebessümle sanki değiştirmiş gibi önümüze sunuyor. Kusura bakma kardeşim ya değiştir ya da ben yemem bunu dedim ve değiştirmek zorunda kaldı. Farklı bir masada otursaydım kesin olarak o içinde kıl çıkan veya her neyse o yemeği yemek zorunda kalacaktım. Garson işinden olur diye müdüre şikayet etmek istemedim ama vicdanım rahat etmedi.

Etiketler:

Yorum Gönder

MKRdezign

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget