Kalp krizi geçiren bir hastamızı buraya nakil ettik. Burada anjiyo oldu. Ağız yoluyla mideye girdiler burada mide kanaması da geçirdiği için ve dişleriniz takmamıydı diyerek neden söylemediniz diyorlar. Hasta 70 küsur yaşında bir zahmet bakın kontrol edin. Anjiyo olduktan sonra burada yoğun bakımda kaldı ve burada üşüttüğü için ciğerleri su topladı. Daha sonra servise çıkarıldı. Hastada prostat tespit ediyorlar, şekeri var diyorlar. Hastamızda zaten yıllardır ilaç kullanıyor ne verdiniz hastaya 1 hafta bu ilaçları sormadan! Hastamız giderek daha kötü hale geldi. Doktorlar biz ilgilenmeye çalıştıkça ısrarla ilgilenmediler. Neyse daha sonra devlet hastanesine yatırdık evde daha kötüye gittiği için. Orada bakım Allah'a şükür mükemmeldi hastamız toparladı. Direk sordular kullandığı ilaçlar neler diye başladılar zaten kontrol mükemmeldi şimdi daha iyi.
Yorum Gönder