Ben Türk Telekom faturasız mobil hat kullanıcısıyım geçtiğimiz günlerde hattımdan benim iznim dışında 20 TL kesinti olmuş. Kesintinin sebebi Magazino diye bir tür haksızlığı ben üyelik için herhangi bir mesaj göndermediğim halde iznim dışında beni üye yapmışlar galiba internet ortamında reklamlar aracılığıyla insanları sahte x işaretine tıklayarak başka sayfalara yönlendirip üye yapıyorlar. İznim dışında hattımdan kesilen 20 TL'nin geri iade edilmesini istiyorum.
Yorum Gönder